Verwend meisje


Ja, dat ben ik!

Zaterdag hadden wij een familiedag, en daar kreeg ik het één en ander toegestopt. Onder andere een trommeltje met een paar van deze koekjes (ze waren heerlijk!) in een zakje met een heel mooi lintje erom…

Die komt natuurlijk bij mijn andere lintjes, eens kijken waar ik ‘m voor kan gebruiken! Een leuk labelboekje ofzo?

En van mijn moeder kreeg ik een tasje, waaruit ik thuis een voor mij nieuwe Knippie viste (zomer 2011).

Met daarin vooral heel veel leuke kleren op de groei (vanaf maat 104), hopelijk gaat dat volgend jaar passen! (Ik vrees het ergste overigens…)

Leuke rokjes:

Schattige jurkjes:

Een lief babypakje:

Stoere rood-met-witte ruitjes:

Leuke zitzakken:

(Dat is nog eens een leuke variatie op de ondertussen bekende behang- en andere bomen aan de muur!)

En een leuke vogelknuffel:

En nog veel meer natuurlijk… genoeg leuks om uit te kiezen te zijner tijd!!

En toen ik thuis kwam lag er een dikke envelop van Heavensplaygrnd in de bus!

Een zak met knopen…

Jammie, ik <3 knopen!!!

En een hele stapel biaisband!

En tsja, dan kan ik het niet laten om er een ‘mooi’ rijtje van te maken…

Een stapeltje naturel-tinten…

…en een explosie van regenboogkleuren!

En als toegift nog haar aller-aller-aller-mooiste knoopje!

Met als ‘opdracht’ om er maar iets heel moois mee te maken. Die wiebeloogjes, heb je dat ooit op een knoopje gezien!?!? <3 <3 <3

Lieve gulle geefsters, allemaal heel hartelijk bedankt!

En ja, dan ben ik een gulle geefster van wie ik eerder afgelopen week een dikke envelop kreeg écht niet vergeten! Daar wijdt ik binnenkort een eigen blog aan!!!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Esther
    aug 28, 2012 @ 20:06:32

    haha ik dacht al ;) maar woow :D:D wat een mooie spulletjes allemaal

    Beantwoorden

  2. createlas
    aug 28, 2012 @ 20:22:31

    Wauw, zoveel gekregen, dat moet een topdag voor je geweest zijn? Ben benieuwd wat je ervan maakt…

    Beantwoorden

  3. heavensplaygrnd
    aug 28, 2012 @ 20:25:41

    Wat kleurrijk om de biasband zo bij elkaar te zien liggen. Heb ik toch een goede combinatie gemaakt ;) Ben erg benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 591 andere volgers

